Zbor24.ro

Termeni și condiții

Societatea comercială ”EMA PLUS SOLUTIONS” SRL, cu număr de înregistrare la Registrul Comertului J40/19757/2017, cod unic de înregistrare 38540407, cu sediul în mun. București, Șoseaua București-Ploiești nr73-81, etajul 4, clădirea nr.4, biroul 20, determină termeni, noțiuni și condiții generale de folosire, și achiziționare a serviciilor turistice disponibile.
Aceşti termeni şi condiţii, care pot fi amendaţi din când în când, se aplică direct sau indirect (prin distribuitori) tuturor serviciilor noastre disponibile online, prin e-mail, telefon. Prin accesarea, căutarea şi utilizarea website-ului/softului nostru şi/sau prin efectuarea unei rezervări, confirmaţi şi sunteţi de acord că aţi citit, înţeles şi aţi fost de acord cu toţi termenii şi condiţiile precizate mai jos, fără restricții, în caz de dezacord cu punctele descrise, puteți să nu utilizați serviciile oferite.
Aceste pagini, conţinutul şi infrastructura acestor pagini şi serviciul de rezervări online oferit pe aceste pagini şi prin acest website („serviciul”) sunt în proprietatea, operate şi furnizate de www.zbor24.ro („Zbor24.ro”, „noi”, „nostru” ori „noastre”) şi sunt furnizate doar pentru uzul dumneavoastră personal, non-comercial, conform termenilor şi condiţiilor de mai jos.

Condiții bilete de avion
În momentul efectuării rezervării, vi se vor afișa termenele de plată puse la dispoziție de companiile aeriene. Pentru rezervările ale companiilor de linie, cele mai multe companii de linie solicită ca plata biletelor să fie facută în maxim 24 pînă la 48 ore, timp în care Zbor24.ro vă garantează disponibilitatea locurilor și a tarifelor. Aceste informații le veți găsi disponibile pe pagina și în email-ul de confirmare a rezervării. Dacă plata nu este efectuata în intervalul comunicat, compania aeriana își rezervă dreptul de a anula biletele automat.

Pentru biletele low cost și biletele de avion cu Conexiuni Inteligente nu se pot efectua rezervări fără ca plata să fie înregistrată în conturile Zbor24.ro, prin urmare Zbor24.ro nu vă garantează rezervarea locurilor și a tarifelor comunicate în momentul cererii de rezervare. Acestea vor fi garantate doar după ce plata este efectuată și biletele de avion sunt emise.
Atenție: între momentul efectuării cererilor de rezervare pe site sau telefonic și momentul achitării biletelor de avion și vizualizării plății în contul Zbor24.ro de către angajații săi, pot aparea modificări de tarife sau locurile pot să nu mai fie disponibile. În aceste situatii, Zbor24.ro va anunța pasagerii și vor comunica următorul tarif sau vor propune variante noi de zbor care să satisfacă nevoile acestora.

Taxă de serviciu
Taxa de serviciu este suma pe care trebuie să o plătiți furnizorului de servicii turistice, în cazul de față Zbor24.ro, pentru servicii care, de regulă, nu sunt oferite direct de operatorii zborurilor, cum ar fi: - Informare și suport pentru pasageri în cazul schimbărilor sau modificărilor care pot apărea în procesarea rezervării sau în zborul propriu-zis - Consilierea și asistarea individuală a fiecărui client cu privire la metodele de plată preferate - Medierea discuțiilor între pasager, operatorul zborului și aeroport - Acoperă costurile de emitere a biletului de avion - Asistență în situații ca: modificarea zborului, rambursarea costurilor pentru un bilet de avion neutilizat.
Taxele de serviciu aplicate de Zbor24.ro nu sunt incluse în tarifele biletelor de avion și pot varia de la o ofertă la alta. Zbor24.ro își rezervă dreptul de a decide ce taxe de serviciu aplică. Pentru serviciile suplimentare (incluzând, dar fără a se limita la: bagaje, locuri preferențiale, echipamente sportive, animale de companie, serviciul de asistență specială etc.), achiziționate o dată cu emiterea biletelor de avion sau ulterior emiterii acestora, Zbor24.ro își rezervă dreptul de a aplica o taxa de serviciu.
În cazul anulării biletelor de avion/a serviciilor turistice (din inițiativa Utilizatorului sau a Furnizorilor de Servicii Turistice/Companiei Aeriene/Hotelului etc.), taxa de serviciu percepută de Zbor24.ro în momentul emiterii biletului sau vânzării oricăror servicii turistice, nu se rambursează.

Anulari/Modificari
În cazul în care doriți anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achiziționat (și Furnizorul de servicii transport permite acest lucru), este responsabilitatea dvs. de a informa în scris sau telefonic Zbor24.ro despre intențiile dvs. În anumite cazuri, este posibil sa nu puteți anula / modifica biletele de avion sau va trebui sa respectati anumite cerințe pentru aceste acțiuni. Zbor24.ro sau Furnizorul de servicii transport accepta toate formele de cereri scrise. Zbor24.ro Furnizorul de servicii transport nu pot anula / modifica biletul de avion înainte de a primi cererea dvs. fermă.
În eventualitatea modificării unei rezervari (incluzînd, dar făra a se limita, anulări, restituiri de sume, schimbari de nume), Zbor24.ro își rezervă dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta acțiune. Aceste taxe diferă față de taxele impuse direct de către Furnizorul de servicii transport.
În cazul anulării biletelor de avion din motive voluntare sau involuntare, taxa de serviciu furnizat percepută în momentul emiterii biletului, nu se rambursează.
În cazul anulării biletelor de avion din motive voluntare sau involuntare, taxa de serviciu furnizat percepută în momentul emiterii biletului, nu se rambursează. În caz de forță majoră și nu numai, compania aeriană poate anula sau întârzia zborul, precum și să anuleze rezervarea fără a notifica în prealabil Pasagerul, urmînd ca banii să ii fie restituiți pasagerului sau să i se propuna noi variante de zbor. În toate aceste cazuri, pasagerul fie va fi informat direct de compania aeriana, fie de catre reprezentații Zbor24.ro.
Regulile tarifare impuse de companiile aeriene cu privire la schimbarea sau anularea biletelor de avion plătite sunt afișate la momentul rezervării. După plată, schimbarea sau anularea biletelor de avion se efectuează strict conform acelor reguli tarifare.

Bagaje
Fiecare companie aeriană are propriile reguli de transport a bagajelor. Aceste informații vă sunt prezentate pe site, în timpul procesului de rezervare sau de către consultanții Zbor24.ro, telefonic.
Pentru unele companii aeriene, bagajul de mână și/sau cală este inclus în tariful comunicat pe site. Pentru companiile low cost și pentru unele companii de linie, bagajele sunt taxate separat față de prețul biletelor și aceste informații vă vor fi furnizate în timpul procesului de rezervare. Bagajele pot fi achiziționate în momentul efectuării rezervării sau ulterior emiterii biletelor de avion, dar nu mai tarziu de efectuarea check-in-ului.
Fiecare companie aeriană are limite diferite (nr. de kilograme sau lungime/lățime/înălțime) pentru bagajele de mînă sau de cală. În cazul în care nu vă încadrați în aceste dimensiuni, compania aeriana are dreptul de a vă taxa suplimentar.

Check-in
Check-in-ul la aeroport poate fi efectuat atât pentru companiile de linie cât și pentru cele low cost, însă pentru cele low cost, se plăteșe o taxă suplimentară la momentul înregistrării. Pentru a evita achitarea unei taxe suplimentare, Zbor24.ro vă recomandă să efectuați check-in-ul online înainte de zbor. Informațiile despre efectuarea check-in-ului online vă vor fi comunicate de agenții Zbor24.ro în momentul efectuării rezervării. La solicitare, un agent Zbor24.ro vă va efectua check-in-ul și îl va încărca în rezervarea Dvs., de unde, ulterior, veți putea descărca cărțile de îmbarcare. Tipărirea cărților de îmbarcare este obligatorie pentru anumite companii aeriene, fapt despre care veți fi informat(ă) de către agenții noștri. Zbor24.ro oferă acest serviciu în mod gratuit și nu are obligația să o facă. Pasagerul este respomsabil de efectuarea, tipărirea și prezentarea la înregistrare a cărților de îmbarcare.

Conexiuni Inteligente
Site-ul de bilete de avion online Zbor24.ro oferă Utilizatorilor săi o aplicație Conexiuni Inteligente (numită în continuare "Conexiuni Inteligente"), ceea ce reprezintă un algoritm de căutare avansat pentru combinații de zboruri.
Combinațiile găsite cu ajutorul aplicației Conexiuni Inteligente cuprind două sau mai multe zboruri ale uneia sau mai multor companii aeriene, dar fiecare zbor este oferit ca un serviciu separat, iar companiile aeriene nu coopereaza în crearea unei astfel de opțiuni de zbor. Opțiunea de zboruri găsite prin algoritmul unic Conexiuni Inteligente va fi denumită în continuare "Opțiune de zbor". Procurarea de bilete pentru o anumită Opțiune de zbor cu Conexiune Inteligentă nu reprezinta achiziționarea unui singur bilet de avion pentru tot itinerariul, cu una sau mai multe conexiuni. Atunci când se decide cumpărarea biletelor de avion găsite folosind Conexiuni Inteligente, Utilizatorul va efectua în mod formal o REZERVARE pentru fiecare bilet separat, al uneia sau mai multor companii aeriene.
Luînd în considerare că Utilizatorul cumpără bilete separate pentru fiecare zbor ca parte a Opțiunii de zbor și întrucat configurațiile conexiunilor de zbor pot oferi o perioadă scurtă de timp pentru conexiune (luînd în calcul criteriile de căutare indicați de Utilizator și de disponibilitatea zborurilor), în cumpărarea de bilete pentru o Opțiune de zbor cu Conexiuni Inteligente, poate sa apară riscul anulării unui zbor, întarzierea sau schimbarea orei, astfel încât poate rezulta incapacitatea de a utiliza zborul ulterior sau zborurirle din Opțiunea de zbor.

Forță majoră
Prin "forţă majoră" se înteleg evenimentele imprevizibile care sînt provocate de fenomene ale naturii: cutremur de pamînt, alunecare de teren, incendiu, secetă, vînt puternic, ploaie torenţială, inundaţie, ger, înzapezire etc. Sau de circumstanţe economice sau sociale: revoluţie, stare beligerantă, blocadă, grevă, faliment, interdicţie la nivel statal a importului sau exportului, epidemie etc. Lista unor astfel de fenomene si circumstanţe nu este exhaustivă. Evenimentul poate fi recunoscut ca forţă majoră numai în cazul cînd existenţa lui a dus în mod obiectiv la imposibilitatea indeplinirii obligaţiilor contractuale sau la îndeplinirea lor neconformă.
Neexecutarea obligaţiei nu este imputabilă debitorului în cazul în care se datorează unei forţe majore, dacă survenirea sau efectele acesteia nu au putut fi cunoscute de către debitor la momentul naşterii obligaţiei ori dacă debitorul nu a putut împiedica sau înlătura survenirea forţei majore ori a consecinţelor ei.

   1. SERVICII
1.1 Prin intermediul paginii web www.zbor24.ro și/sau softului specializat, compania „EMA PLUS SOLUTIONS” S.R.L. și partenerii afiliaţi, oferă o bază de date online dinamică de rezervare şi achitare a biletelor de avion, cu ajutorul căreia la interpelarea, formulată de client prin intermediul unui formular special de căutare, pe pagina web pot fi afişate toate variantele disponibile de zbor şi preţurile acestora la momentul interpelării. Prin îndeplinirea formularului de rezervare, oferit de pagina web www.zbor24.ro și/sau softului specializat, clientul rezervă o opțiune de zbor.

1.2 Informaţia oferită pe pagina noastră web la interpelarea clientului privind variantele de zbor şi preţurile acestora reprezintă informaţia companiilor aeriene, care efectuează rutele solicitate.
1.3 Prin acest website, noi (www.zbor24.ro şi partenerii (de distribuţie) afiliaţi) oferim o platformă online prin intermediul căreia toate tipurile de cazare temporară (de ex.: hoteluri, moteluri, hosteluri și B&B, numite ˝cazare/cazări˝) îşi pot promova camerele pentru a fi rezervate, şi prin care vizitatorii website-ului pot face aceste rezervări. Rezervând o cameră prin Zbor24.ro, intraţi într-o relaţie contractuală (care obligă din punct de vedere juridic) directă cu unitatea de cazare unde faceţi rezervarea. Din momentul în care faceţi rezervarea, Compania Zbor24.ro acționează numai ca un intermediar între utilizator şi unitatea de cazare, transmiţând detaliile rezervării utlizatorului unității de cazare relevante şi trimițând Utilizatorului un e-mail de confirmare pentru şi în numele unității de cazare.
1.4 Fiecare furnizor rămâne responsabil tot timpul pentru exactitatea, integritatea şi corectitudinea informaţiilor (descriptive) (incluzând preţuri şi disponibilitate) prezentate pe website-ul nostru.Website-ul nostru nu constituie şi nu ar trebui să fie privit ca o recomandare sau susţinere a calităţii, nivelului serviciilor sau clasificarea oricărei unități de cazare care este disponibilă.
1.5 Serviciile companiei Zbor24.ro sunt disponibile exclusiv pentru utilizarea personală şi non comercială. De aceea, utilizatorul nu are permisiunea de a revinde, folosi, copia, monitoriza, afişa, salva sau reproduce orice conţinut sau informaţie, software, produse sau servicii disponibile pe website-ul Zbor24.ro pentru orice activitate sau scop comercial sau competitiv.
1.6 Pagina noastră web nu este şi nu trebuie interpretată ca recomandare sau garanţie în beneficiul (calităţii, nivelului serviciilor sau ratingului) oricărei variante de zbor propuse.
1.7 Pentru fiecare interpelare concretă, în fiecare moment determinat de timp, baza de date dinamică formează o variantă a serviciilor turistice actuale în momentul interpelării, şi care corespunde situaţiei reale de disponibilitate a serviciilor conform criteriilor solicitate de utilizator/client.
1.8 Orice rezervare efectuată pe Zbor24.ro va fi considerata drept intenția utilizatorului de a achiziționa un anumit produs sau serviciu turistic de la Furnizorul de Servicii Turistice. Daca cererea utilizatorului/clientului va fi acceptată, Zbor24.ro expediază un e-mail de confirmare.
1.9 Toate serviciile turistice publicate pe website și/sau prin intermediul softului Zbor24.ro, sunt în funcție de disponibilitatea Furnizorilor de Servicii Turistice. Termenii și condițiile Furnizorului de Servicii Turistice (incluzând regulile de transport al pasagerilor impus de companiile aeriene) se vor aplica adițional Termenilor și Condițiilor stipulate de Zbor24.ro.
1.10 Termenii Furnizorilor de Servicii Turistice pot include prevederi referitoare la diferite proceduri de plată, obligații, anulări, modificări ale rezervărilor și restituiri de bani (daca este cazul) ori restricții de altă natură. Unele companii aeriene pot impune taxe suplimentare. Zbor24.ro nu este responsabil pentru costurile care pot să apăra în momentul transferurilor de la un aeroport la altul sau de la un terminal la altul.
1.11 Zbor24.ro nu este responsabil pentru colectarea diferitor taxe locale, suplimentare de către unele hoteluri.
1.12 Client/Pasager este direct responsabil pentru respectarea condițiilor impuse de Furnizorul Serviciilor Turistice privind timpii de îmbarcare, reconfirmarea zborurilor sau a oricăror alte reguli.

   2. CONDIȚII. BILETE DE AVION.
2.1 Rezervările de locuri pentru zboruri se fac cu ajutorul sistemelor internaționale computerizate de rezervări, care permit accesul Zbor24.ro la baza de date a companiei și rezervarea efectivă a locurilor pentru o anumită cursă în favoarea potențialilor pasageri.
2.2 Rezervările sunt gratuite și se fac înaintea datei de plecare. Durata rezervării opțiunii de zbor diferă în dependență de limita setată de compania aeriană sau companiile aeriene ce operează zborurile din opțiunea de zbor rezervată. Durata rezervării poate fi modificată oricînd de către compania aeriană sau companiile aeriene ce operează zborurile din opțiunea de zbor rezervată fără a notifica prealabil compania „EMA PLUS SOLUTIONS” S.R.L. Respectiv, compania „EMA PLUS SOLUTIONS” S.R.L, afișează această durată cu aproximație și nici într-un caz nu o poate garanta.
2.3 Odată cu efectuarea rezervării, pasagerul va primi de la Zbor24.ro informații referitoare la prețul zborului (valabil la momentul rezervării), precum și informațiile referitoare la condiții, și reguli aplicabile biletului de avion ce poate fi cumpărat în baza respectivei rezervări
2.4 Toate condițiile, regulile și restricțiile aplicabile unui bilet de avion sunt cele dictate de compania aeriană precum și de alți factori (de ex. obligația deținerii de viză), independenți de voința Zbor24.ro. Aceste reguli, precum și prețul biletului de avion, se pot modifica, prin voința celor ce le-au impus, până la momentul cumpărării efective a biletului, fără ca Zbor24.ro să poată fi făcută în vreun fel răspunzătoare. Prețul biletului de avion, pentru anumite opțiuni de zbor, se poate modifica în timpul procesului de emitere. În cazul în care va exista așa probabilitate de scumpire după achitarea opțiunii de zbor de către client, el va fi anunțat înainte de emiterea biletului despre acest lucru. Dacă opțiunile de zbor se scumpesc dupa achitare, în procesul emiterii, pasagerului I se va oferi posibilitatea achitării diferenței pentru finisarea emiterii opțiunilor de zbor, sau i se va rambursa suma achitată integral, prin aceeași metodă de plată prin care s-a efectuat achitarea. Zbor24.ro nu poate fi făcută resonsabilă de scumpirea biletelor de avion în procesul emiterii chiar și dupa achitarea în acest scop de către client.
2.5 Prezentarea la solicitarea clientului pe pagina web www.zbor24.ro a variantelor de zbor reprezintă oferta a Zbor24.ro şi plata de către client a unei variante de ofertă reprezintă confirmarea acordului pasagerului de încheiere a contractului de vânzare bilete de avion cu Zbor24.ro şi a contractului de transport de pasageri şi bagaje cu compania aeriană. Din momentul recepționării de către pasager a biletului de avion conform ofertei selectate și achitate de client, contractul de vînzare bilete de avion între pasager şi Zbor24.ro cât şi contractul de transport între compania aeriană şi pasager se consider încheiat. Itinerarul de rută, trimisă la adresa electronică, indicată de client în momentul selectării şi achitării pentru zbor, reprezintă document de trecere, care confirmă faptul încheierii contractului de vânzare bilete de avion şi a contractului de transport.
2.6 Clientul prin efectuarea plății pentru bilet confirmă că înţelege că încheie un contract de transport şi intră într-o relaţie juridică directă nemijlocit cu compania de transport. De asemenea, Clientul prin plata pentru bilet acceptă că în cazul în care vor apărea careva pretenţii ce ţin de serviciile de transport, urmează să le înainteze direct companiei de transport; inclusiv în caz de insolvabilitate (faliment) a acesteia. Zbor24.ro nu este garant sau reprezentant al companiei de transport.
2.7 La momentul rezervării unui zbor, utilizatorul are posibilitatea de a introduce detaliile cărții de fidelitate în cazul în care el este înscris deja intr-un astfel de program al unei companii aeriene, aceste programe de fidelitate se supun termenilor și condițiilor impuse de către compania la care este înscris ca utilizator/client.
2.8 Prețurile biletelor de avion comercializate prin Zbor24.ro sunt rezultanta unui sistem complex de reguli tarifare, tarife contractuale, tarife publicate în sistemele centralizate de rezervări, tarife speciale, tarif de serviciu al Zbor24.ro, etc. În aceste condiții, fiecare zbor în parte presupune calcularea prețului aplicabil biletului de avion respectiv. Același zbor, cu aceeași companie poate genera prețuri diferite.
2.9 La unele tarife sau oferte speciale nu se pot face anulări sau modificări. Utilizatorul este obligat să verifice regulile tarifului prevăzut pentru biletul de avion rezervat.
2.10 Plata biletului de avion înseamnă că utilizatorul/pasagerul a făcut cunoştinţă cu toate condiţiile tarifului şi este de acord cu ele.
2.11 Biletul de avion este documentul, înscrisul sau convenția electronica în baza căreia se efectuează zborul. Biletul de avion este emis de Zbor24.ro dar este proprietatea companiei aeriene pentru care a fost emis.
2.12 Pasagerul posesor al biletului de avion cumpărat are obligația de a-l păstra în stare buna și de a-l prezenta la îmbarcare în vederea admiterii sale la zbor. Pierderea sau deteriorarea biletului de avion de către pasager nu îl îndreptățește pe acesta la primirea unui nou bilet, neefectuarea zborului din acest motiv cade în sarcina exclusiva a pasagerului, fără ca acesta să poată pretinde Zbor24.ro sau companiei nici un fel de despăgubiri.
2.13 Condițiile contractului și informațiile înscrise pe biletul de avion completează prezentele condiții generale. Se consideră că pasagerul care a intrat în posesia biletului de avion a luat cunoștință de toate aceste informații.
2.14 Client/Pasager urmează să respecte termenii de îmbarcare (înaintea plecării) recomandat de companiile aeriene. De obicei, acesta este de 120 min. pentru zborurile internaționale, respectiv 90 min. pentru zborurile interne.
2.15 Unele companii aeriene solicită reconfirmarea zborului cu cel puțin 72 de ore înainte de plecare. Nerespectarea acestei reguli poate duce la anularea rezervării de zbor. Cupoanele biletului de avion trebuie utilizate în ordine consecutiva. În cazul nerespectării acestei prevederi, compania aeriană își rezervă dreptul de a anula biletul în cauză.
2.16 Zbor24.ro nu este răspunzătoare și nu i se pot pretinde despăgubiri pentru că pasagerul nu a zburat, în următoarele condiții: - pasagerul nu s-a prezentat la timp la îmbarcare (120 min înainte de ora plecării înscrisă pe bilet) - pasagerul este refuzat la îmbarcare datorită unor probleme legate de documentele sale de călătorie (inclusiv lipsa de viză de intrare pentru țara de destinație, viză falsă, pașaport cu interdicție, etc) sau în situația unui refuz nejustificat al autorităților de a permite călătoria. - alte împrejurări sau cazuri de forță majoră, pe care Zbor24.ro nu le putea prevedea sau evita.
2.17. Zbor24.ro nu este răspunzătoare pentru anulări, întârzieri sau modificări de orar ale companiei aeriene pentru care s-a emis biletul, pentru calitatea zborului sau pentru servicii aferente zborului (ex - pierderi de bagaje), obligații care cad direct în sarcina companiei aeriene. Zbor24.ro, în conformitate cu Convențiile internaționale de la Varșovia este supusă cererilor companiilor aeriene. În astfel de situații, pasagerul se va adresa direct companiei transportatoare, care va despăgubi pasagerul în conformitate cu reglementările internaționale.
2.18. Pasagerul poate renunța la biletul de avion cumpărat în orice moment, înainte de data plecării. Indiferent de motivul renunțării, cu aplicarea politicii de returnare conform regulilor impuse de companiile aeriene. De regulă cu aplicarea penalizării de 100% din valoarea biletului inclusiv taxe și TSF + 10 EUR TSF de anulare. Dacă regulile companiei permit condiții de returnare mai avantajoase, Zbor24.ro va aplica aceste reguli, în favoarea pasagerului, fără ca acestea să afecteze reținerea TSF și TSF de anulare.
2.19. Pasagerul poate modifica biletul inițial cumpărat în condițiile stabilite de compania aeriana pentru care a fost emis biletul, pentru fiecare caz în parte, achitând o taxă suplimentară stabilită de către compania aeriană. De regulă cu aplicarea penalizării de 100% din valoarea biletului inclusiv taxe și TSF + 10 EUR TSF de anulare. Daca regulile companiei permit condiții de returnare mai avantajoase, Zbor24.ro va aplica acestereguli, în favoarea pasagerului, fără ca acestea să afecteze reținerea TSF și TSF de anulare.
2.20. Pasagerul nu poate utiliza numai părți componente ale zborului aferent biletului cumpărat. Neprezentarea pasagerului la primul zbor se considera renunțare la bilet și i se aplică prevederile din prezentele condiții generale.
2.21. Pasagerul nu poate transmite biletul de avion unei terțe persoane.
2.22. Neprezentarea la zbor presupune de regulă pierderea biletului de avion, cu o penalizare de 100% din valoarea biletului.
2.23. Pasagerul are obligația să se asigure că este în regulă din punct de vedere al tuturor formalităților necesare călătoriei (poliție, vamă, sănătate, pașaport, viza, etc), Zbor24.ro neavând nici o răspundere în fața pasagerului din acest punct de vedere. Refuzul la îmbarcare dintr-unul din aceste motive cade în sarcina exclusivă a pasagerului, fără ca acesta să poată pretinde despăgubiri.
2.24. Datorita situației create prin cererile masive de azil politic sau rămânerile ilegale în țările din Vest, autoritățile tuturor statelor, chiar și cu prezența vizei de intrare eliberată de ambasadele țărilor respective, pot refuza fără explicații trecerea frontierei, respectiv îmbarcarea în avion a pasagerului. În astfel de situații, Zbor24.ro nu i se pot solicita despăgubiri, deoarece imposibilitatea efectuării transportului se datorează faptei unui terț.

   3. CONDIȚII. REZERVĂRI HOTELIERE
3.1. Prin intermediul softului aferent, sau a web-sitului www.zbor24.ro, şi a altor siteuri deţinute de entități care cooperează cu Zbor24.ro oferă Clientului/Utilizatorului serviciile sale hoteliere descrise în amănunt în ofertele individuale.
3.2. Clientul/Utilizatorul poate trimite o cerere privind o rezervare hotelieră prin Sistemul de rezervări disponibil prin intermediul site-ului www.zbor24.ro introducând toate datele necesare în formular, și/sau alte site-uri deţinute de entităţi cu care cooperează Zbor24.ro.
3.3. Confirmarea cererii şi a tarifului. Zbor24.ro trimite o confirmare a cererii pe adresa de e-mail indicată de Client/Utilizator. Confirmarea conține numărul de rezervare, şi detalii cu privire la serviciile hoteliere, tariful total al serviciilor (valabil la data rezervării), şi metoda de plată selectată. Clientul/Utilizatorul/ înainte de plată este obligat să verifice corectitudinea datelor introduse.
3.4. Client/Utilizator urmează să respectă termeni de check-in și check-out, stabilit de fiecare hotel în parte. De obicei, ora normală de check-in este 14:00, iar check-out-ul se face până la ora 11:00.
3.5. Zbor24.ro nu este răspunzătoare în fața Clientului/Utilizatorului pentru acordarea necorespunzătoare de servicii, care au fost comandate și plătite pe loc, în țara de sejur sau de destinație.
3.6. Informațiile conținute pe www.zbor24.ro și alte materiale promoționale ale Zbor24.ro, sunt prezentate la momentul compunerii lor, ulterior, pot să difere de datele reale, după cum acestea suportă modificări. Toată informația despre serviciile turistice comandate corespunde situației existente la momentul încheierii Cererii și poate să nu corespundă datelor reale, după cum acestea suportă modificări.
3.7. Zbor24.ro folosește exclusiv clasificarea hotelurilor realizată de companiile furnizori, care asigură deservirea Turiștilor pe teritoriul țării de sejur în acordarea informației despre categoriile (numărul de stele) hotelurilor. Clasificarea hotelurilor se realizează de fiecare astfel de companie-partener pe baza de standardele practicilor sale de afaceri, și poate să nu coincidă cu categoria (numărul de stele), care este definită de organele oficiale sau de către administrația hotelului. În legătură cu diferențele semnificative ale practicii de reglementare normativă a standardizării și certificării serviciilor hoteliere în țările străine, documentele oficiale care confirmă certificarea serviciilor pot fi acordate turiștilor doar în cazul disponibilității acestora la companiile-partenere.
3.8. Clientul, prin plata pentru rezervarea hotelieră confirmă că înţelege că încheie un contract de cazare şi intră într-o relaţia juridică directă nemijlocit cu unitatea de cazare. De asemenea, Clientul prin plata rezervării acceptă că în cazul în care va avea careva pretenţii ce ţin de serviciile de cazare, urmează să le înainteze direct unității de cazare. Zbor24.ro nu este garant sau reprezentant al unității de cazare sau altor furnizor de serviciile turistice.
3.9. Făcând o rezervare la un furnizor de cazare, Clientul/Utilizatorul acceptă că este de acord cu politica de anulare şi neprezentare a acelui furnizor de cazare şi cu orice alţi termeni şi condiţii (de livrare) ai furnizorului de cazare care se pot aplica rezervării sau sejurului Clientului/Utilizatorului, inclusiv pentru serviciile sau produsele oferite de furnizorul de cazare (termenii şi condiţiile de livrare ale unui furnizor de cazare pot fi obţinuţi de la furnizorul de cazare relevant).

   4. TARIFE ȘI PREȚURI
4.1. Ca răspuns la interpelarea completată de client/utilizator în formularul de căutare pe pagina web www.zbor24.ro sau prin intermediul softului aferent, se afişează toate variantele de servicii turistice interpelate și accesibile la momentul interpelării şi preţurile valabile la momentul efectuării solicitării respective.
4.2. La unele tarife sau oferte speciale nu se pot face anulări sau modificări. Clientul/Utilizatorul urmează să verifice regulile concrete ale tarifului serviciilor turistice rezervate.
4.3. Pentru plata cu cardul bancar direct pe site, Zbor24.ro va încasa suma pentru bilet după cum urmeaza: - în valuta Euro, indiferent de valuta de bază a cardului plătitorului. În plus, pentru a minimiza efectele încercării de fraudare a cardului bancar, înainte de a emite documentele de călătorie, Zbor24.ro rezervează dreptul dea efectua verificări aleatorii: de a cere dovada adresei utilizatorului, o poză a cardului cu care se face plata, o poză cu un document de identitate a persoanei deținătoare a cardului respectiv, precum si un extras de cont recent. Toate tarifele și taxele pot fluctua datorită modificării cursului de schimb.
4.4. Prețurile serviciilor comercializate prin Zbor24.ro sunt rezultanta unui sistem complex de reguli tarifare, tarife contractuale, tarife publicate în sistemele centralizate de rezervări, tarife speciale, taxă de serviciu al Zbor24.ro etc. În aceste condiții, fiecare produs turistic în parte presupune calcularea prețului aplicabil serviciului respectiv. Același serviciu, cu același furnizor companie poate genera prețuri diferite. Dată fiind infinitatea de prețuri aplicabile serviciilor turistice, acestea, ca și regulile aplicabile lor, nu pot fi afișate sau publicate.
4.5. Prețul oricărui serviciului presupune condiții, reguli și restricții speciale aplicabile serviciului respectiv. Clientul/Utilizatorul/Pasagerul are obligația să se informeze despre aceste reguli înainte de a cumpăra respectivul produs. După cumpărarea serviciului se considera că Clientul/Utilizatorul/Pasagerul a luat cunoștință despre toate aceste reguli, el nu mai poate pretinde că nu a fost informat.
4.6. In cazul în care Clientul/Utilizatorul/Pasagerul achită biletul de avion în numerar la sediul agenției partenere, plata se face în RON sau EUR, la cursul de schimb al Băncii Naționale a României +2%, față de USD sau o altă valută față de care sunt legate tarifele companiilor aeriene.
4.7. Nu se acceptă alte modalități de plată în afara celor prezentate pe Site și nu ne asumam nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin curierat.
4.8. Pentru activitatea specifică, agenția Zbor24.ro aplică o politică de tarife de serviciu, denumite pe scurt TSF (Ticket Service Fee sau Transaction Service Fee). TSF-urile nu sunt returnabile în caz de anulare sau modificare a biletului de avion de către client.
4.9. Zbor24.ro sau Furnizorul de Servicii își rezervă dreptul de a încasa suplimentar orice taxe (sau Comisioane) care pot să apără la momentul rezervărilor prin cartele de credit. În acest caz veți fi informat despre comisioanele aplicabile.

   5. ALTE CONDIȚII
5.1. Acest Regulament, cât şi prestarea serviciilor noastre sunt reglementate de legislaţia în vigoare a României, Regulile Asociaţiei Internaţionale de Transport Aerian (IATA – International Air Transport Association) și Convenției de la Varșovia
5.2. Afișarea de către Zbor24.ro a prezentelor condiții generale presupune obligativitatea Clientului/Utilizatorului de a le citi. Se consideră că Utilizator/Clientul/Pasager care a achiziționat serviciul turistic la Zbor24.ro, a luat cunoștință despre conținutul acestor condiții și nu va mai putea invoca ulterior necunoașterea lor sau lipsa de informare.
5.3. Dacă nu este convenit altfel, informaţia şi orice programe computerizate, software-ul, necesare pentru prestarea serviciilor Zbor24.ro şi folosite pe pagina web www.zbor24.ro şi respectiv drepturile de autor şi economice asupra acestora în calitate de proprietate intelectuală aparţin Zbor24.ro sau furnizorilor acesteia.
5.4. Toate litigiile, apărute în legătură cu acest Regulament, cu contractul de vînzare bilete de avion, contractul de transport şi prestarea serviciilor noastre, se soluţionează prin negocieri sau în instanţele de judecată a României, dacă Agenţia nu va indica altceva.
5.5. Conform limitărilor, stabilite în acest Regulament de prestare a serviciilor, Zbor24.ro poartă răspundere numai pentru daune directe, cauzate real sau ca urmare a ne-executării reale a obligaţiilor noastre în cadrul prestării de către noi a serviciilor şi numai în limita comisionului încasat de la Furnizorul serviciului respectiv.
5.6. În cazul în care o clauză sau o parte din prezentele Condiții va fi declarată nulă, clauzele rămase valabile vor continua să-şi producă efectele.
5.7. Dacă vor apărea reclamații în legătură cu neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligațiilor a companiei Zbor24.ro prevăzute în prezentele Termeni și Condiții, ele se vor soluționa în baza negocierilor, ori în ordinea pretențiilor. Orice reclamație cu privire la serviciul achiziționat se va face în scris, în termen de maximum de 7 zile de la data producerii evenimentului reclamat. Termenul pentru a răspunde la pretenţia înaintată este de 30 zile calendaristice.
5.8. Toate litigiile, apărute în legătură cu acești Termeni și Condiții, şi prestarea serviciilor noastre, se soluţionează în instanţele de judecată competente ale României.

PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Angajamentul "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL cu privire la protecția datelor cu caracter personal
Încrederea dumneavoastră în serviciile și personalul nostru este una dintre principalele noastre preocupări. În acest sens, pentru a vă furniza cea mai buna experiență posibilă, ne concentrăm pe continua îmbunătățire în întreaga noastră activitate.
"EMA PLUS SOLUTIONS” SRL înțelege importanța datelor personale și se angajează să protejeze confidențialitatea și securitatea acestora. De aceea, este important pentru noi să vă furnizăm într-o manieră integrată informațiile legate de prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, în cadrul prezentelor Termeni și Condiții.
"EMA PLUS SOLUTIONS” SRL respectă confidenţialitatea tuturor clienţilor noştri şi confidenţialitatea tuturor vizitatorilor website-urilor noastre şi va trata/prelucra datele personale cu mare atenţie, în condiții tehnice și organizatorice de securitate adecvată.
"EMA PLUS SOLUTIONS” SRL prelucrează datele cu caracter personal primite direct de la Dvs, în calitate de persoane vizate, sau indirect cu ocazia derulării raporturilor comerciale/contractuale la accesarea serviciilor oferite de ”EMA PLUS SOLUTIONS” SRL.
Datele cu caracter personal sunt colectate fie numai cu acordul/acceptul Dvs, dacă sunt oferite cu bună știință, de buna voie, din proprie inițiativă, fie la solicitarea "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL., de exemplu prin unul din formularele on-line utilizate, respectiv formularul de contact online, formularul de comandă servicii online, etc., prin abonarea la newslettere (bineințeles, doar după ce ați optat să primiți aceste newslettere), participarea la tombole și concursuri, prin completarea datelor în formularul de înregistrare cont pe un website "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL, etc.
Utilizarea acestui website dar și a altor website-uri ”EMA PLUS SOLUTIONS” SRL de către Dvs se supune prezentelor prevederi și Condițiilor generale, tehnice și de participare ale "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL.

Dacă nu sunteţi de acord cu oricare dintre termenii prezentelor termeni și condiții, atunci vă îndemnăm să nu utilizaţi niciunul dintre website-urile noastre sau să nu ne furnizaţi datele dvs. personale. Este posibil ca anumite servicii să fie condiţionate de furnizarea acestor date.
" EMA PLUS SOLUTIONS” SRL nu va prelucra datele Dvs personale decât în măsura în care acest demers este necesar îndeplinirii scopurilor mai jos menționate, cu respectarea măsurilor legale de securitate și confidențialitate a datelor.

Ce date cu caracter personal prelucreaza "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL?

Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezintă orice operațiune sau set de operațiuni, care se efectuează asupra datelor Dvs cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi: colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea, sau punerea la dispozitie în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restriționarea, blocarea, ștergerea, distrugerea, arhivarea.
Pentru a accesa website-urile "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL, nu este nevoie sa ne furnizați niciun fel de date cu caracter personal.
In contextul desfășurării activitații curente a "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL, inclusiv derulării activității comerciale/contractuale, procurare biletelor de avion, procurare serviciilor de cazare, procurare pachetelor turistice, implicând achiziționarea de servicii "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL oferite pe website, achiziționarea biletelor on-line sau abonarea la newsletter-ele "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL, precum și în contextul îndeplinirii obligațiilor legale, vă putem solicita anumite date cu caracter personal.
In acest sens, "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL va prelucra, printre altele, următoarele date cu caracter personal: numele și prenumele, telefon/fax, CNP, număr de pașaport, adresa de domiciliu/reședință, e-mail, profesie, loc de muncă, adresa IP, nr. Card bancar, data expirării cardului, etc.

Cine sunt persoanele vizate?
Persoanele (vizate) ale căror date pot fi prelucrate de către ”EMA PLUS SOLUTIONS” SRL , exclusiv în scopurile mai jos menționate sunt: vizitatori, public larg, reprezentanții/imputerniciții ai acestora, legal sau convențional;
Consecințele refuzului furnizării datelor cu caracter personal
Dvs, în calitate de persoană vizată, sunteți obligată să furnizați date complete, actualizate și corecte.
Pentru a vă putea oferi anumite servicii specifice activității "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL (de ex., dar fără a se limita la, rezervări bilete avion, procurare pachete turistice), "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL va solicita datele cu caracter personal necesare prestării respectivelor servicii, iar refuzul de a furniza astfel de date poate determina imposibilitatea furnizării serviciilor ”EMA PLUS SOLUTIONS” SRL.
Atunci când achizitionați un serviciu furnizat de "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL, vom colecta date personale în legătură cu prestarea respectivelor servicii.
Prin citirea prezentelor prevederi, prin furnizarea datelor personale în vederea accesării serviciilor "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL sau achiziționării de bilete avion, pachete turistice etc. prin intermediul website-urilor deținute de "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL, Dvs sunteți informat/ă și/sau vă exprimați în mod expres consimțământul (vă dați acordul) cu privire la prelucrarea datelor personale în conformitate cu dispozițiile legale privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (dreptul comunitar-UE Regulamentul 2016/679 din 27 aprilie 2016).
În cazul în care prelucrarea datelor nu mai este necesară pentru oferirea unui serviciu, pentru îndeplinirea unei obligații legale, și nici nu este justificată de un interes legitim al "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL, Dvs puteți refuza o astfel de prelucrare sau vă puteți retrage consimțământul dat anterior, refuzul urmând să producă efecte pentru viitor. Spre exemplu, Persoanele vizate iși pot retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor în scop de marketing direct, oferte personalizate, oricând și fără să fie necesar să indice vreun motiv. Ulterior soluționării cererii de retragere a consimțământului, persoana vizatî nu va mai primi informări comerciale cu privire la serviciile oferite de ”EMA PLUS SOLUTIONS” SRL.

Care sunt scopurile colectării datelor cu caracter personal?
Utilizăm datele Dvs cu caracter personal doar în următoarele scopuri: Derularea activitații comerciale/contractuale a "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL; Facturarea și încasarea valorii serviciilor "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL; Marketing, promovare, reclamă, publicitate, concursuri, loterii publicitare, programe de loialitate, inclusiv transmiterea de oferte comerciale generale sau personalizate; dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor Gestionarea relațiilor cu clienții; comunicarea comercială cu clienții prin orice mijloc de comunicare; Îndeplinirea obligațiilor legale incidente; Comunicarea cu organismele/autoritățile/instituțiile publice sau de interes public; Activități de audit și control/supraveghere; Arhivare, scopuri statistice; Colectare debite/Recuperare debite restante; Soluționarea disputelor și litigiilor, punerea în executare a unor hotărîri judecătorești, arbitrale, ordine judecătorești, etc. EMA PLUS SOLUTIONS SRL va considera toate informațiile colectate de la Dvs ca fiind confidențiale și nu le va partaja cu terți (cu excepția partenerilor de afaceri, așa cum este această situație descrisă mai jos) fără consimțământul dumneavoastră expres și anterior.

Cine sunt destinatarii datelor dumneavoastră cu caracter personal?
Destinatarii datelor pot fi chiar persoanele (vizate) care au furnizat datele personale, după cum urmează:
Clienți persoane fizice ai "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL (actuali, foști sau potențiali), vizitatori, public larg, reprezentanți/împuterniciții acestora, legali sau convenționali; (pentru scopul derulării raporturilor comerciale/contractuale);
Destinatarii (alții decât persoanele vizate) datelor pot fi:
autorități publice centrale și locale, autorități judecătoresti, poliție, (în limitele prevederilor legale și/sau ca urmare a unor cereri expres formulate), societăți bancare, executori judecătorești, societăți de asigurare și reasigurare, organizații de cercetare a pieței (scop statistic) etc.

Prelucrarea datelor cu caracter personal în scop promoțional (marketing)
Datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastră (cum ar fi: nume si prenume, adresă de e-mail, nr. fax, nr. telefon mobil/fix, etc ) vor putea fi prelucrate de "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL cu respectarea drepturilor dvs., în special a dreptului de informare și opoziție, în următoarele scopuri: marketing (inclusiv marketing direct), concursuri, loterii publicitare, efectuarea de comunicări comerciale pentru serviciile "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL, inclusiv cele dezvoltate împreuna cu un partener "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL, prin orice mijloc de comunicare, inclusiv prin intermediul serviciilor de comunicații electronice.
Datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastră vor putea fi folosite în scop promoțional (marketing) și pentru produsele sau serviciile altor parteneri ai "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL, cu respectarea drepturilor dumneavoastră.
În cazul în care "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL intenționează să utilizeze datele dumneavoastră în scopuri de marketing direct, (dacă persoanele vizate au optat în acest sens) dvs. veți fi informati în prealabil. Dumneavoastră vă puteți exercita dreptul de prevenire a unei asemenea prelucrări prin selectarea casetelor adecvate din formularele/documentele utilizate pentru colectarea datelor cu caracter personal.
Indiferent de situație, în cazul în care veți dori ca datele cu caracter persoanal să înceteze a mai fi prelucrate de ”EMA PLUS SOLUTIONS” SRL , ne puteți solicita în mod expres încetarea oricărei prelucrări de date din partea noastră. Totodată, atunci când veți dori să nu mai primiți newslettere sau materiale informative din partea ”EMA PLUS SOLUTIONS” SRL , vă puteți dezabona folosind butonul „Dezabonare” sau „Unsubscribe”.

În relația cu "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL, dumneavoastră, beneficiați conform prevederilor legale aplicabile de următoarele drepturi: dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ștergere a datelor, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziție și procesul individual automatizat.

Durata prelucrării datelor cu caracter personal
În vederea realizării scopului menţionat, "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pe toată perioada de desfașurare a relațiilor contractuale pentru care ați accesat serviciul, până în momentul în care dumneavoastră, sau reprezentantul legal/convențional al dvs, veți exercita dreptul de opoziţie/de stergere (cu excepția situației în care "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL prelucrează datele în baza unei obligații legale sau justifica un interes legitim). Ulterior încheierii operaţiunilor de prelucrare a datelor cu caracter personal, în scopul pentru care au fost colectate, dacă dumneavoastră sau reprezentantul legal/convențional nu veți exercita dreptul de opoziţie/de stergere, conform legii, aceste date vor fi arhivate de către "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL pe durata de timp prevăzută în procedurile interne "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL și/sau vor fi distruse.

Ce măsuri de siguranță sunt utilizate pentru protejarea datelor dumneavoastra?
Pentru a evita utilizarea fără drept a datelor personale, precum și eventualele abuzuri, utilizăm metode și tehnologii de securitate, impreună cu politici și proceduri de lucru adecvate, pentru a proteja datele cu caracter personal colectate.
Securitatea integrală a datelor transmise prin internet nu poate fi niciodată garantată. În timp ce "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL depune toate eforturile în privința protejării datelor dumneavoastră personale, nu putem garanta în mod absolut securitatea datelor transmise către website-urile "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL. Orice transmisie de date se face pe riscul dumneavoastră. Odată ce primim informația referitoare la dumneavoastră, vom utiliza proceduri și masuri stricte de siguranță împotriva utilizarii neautorizate, nelegale, distrugerii, pierderii accidentale sau divulgării datelor personale.

Securitatea datelor bancare.
În cazul plăților efectuate cu cardul (exemplu: achiziționare bilete avion online), comercializarea se efectuează prin intermediul soluțiilor de plată online oferite de terți autorizați în relația cu "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL. În vederea eliminării riscului ca datele dumneavoastră să intre în posesia și să fie folosite abuziv/nelegal de persoane neautorizate, terții autorizați în relația cu "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL garantează legalitatea și securitatea datelor personale (număr de card, data expirării, etc) și a sistemelor informatice utilizate.

Condițiile transferurilor de date personale în afara spațiului UE și al Zonei Economice-Europene

Transferurile de date în afara spatiului UE și al Zonei Economice-Europene se pot face numai în condițiile prevazute de legislația specifică națională și UE privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestora.

Care sunt drepturile dumneavoastră?
Prin citirea acestui document, dumneavoastră ați fost informat/ă cu privire la drepturile de care beneficiați, conform prevederilor legale aplicabile, respectiv: dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la stergerea datelor, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziție și procesul individual automatizat.
Totodată, atunci când prelucrarea se realizează pe consimțământ, dumneavoastră aveți dreptul, de a vă retrage consimțământul în orice moment în formă scrisă, adresată "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL., în condițiile legislației aplicabile, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.
De asemenea, dumneavoastră aveți dreptul de a vă opune în orice moment, în mod gratuit și fără nicio justificare, prelucrării datelor personale în scop de marketing direct, utilizând, dacă este cazul, funcția de dezabonare inclusă în materialele de marketing.
Pentru celelalte scopuri, dumneavoastră aveți dreptul de a vă opune, în orice moment, în mod gratuit, ca datele cu caracter personal pe care le furnizați catre "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL să facă obiectul unei prelucrări, cu menționarea datelor și scopului avute în vedere, numai pentru motive intemeiate și legitime, legate de situația dvs. particulară, cu excepția cazurilor in care "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL demonstrează că are motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea și care prevaleaza intereselor, drepturilor și libertăților dumneavoastră sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță. În caz de opoziție nejustificată, "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL este indreptățită să prelucreze în continuare datele în cauză.
Prin citirea acestui document dumneavoastră ați luat cunoștință și întelegeți faptul că datele cu caracter personal furnizate către "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL constituie elemente determinante pentru accesarea serviciilor oferite de "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL și/sau derularea activității comerciale/contractuale.
În cazul în care, dumneavoastră, direct sau prin reprezentant, vă exercitați drepturile menționate mai sus, în mod vădit nefondat, nejustificat sau excesiv, în special din cauza caracterului repetitiv, "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL poate:
fie sa perceapă o taxa rezonabilă ținând cont de costurile administrative pentru furnizarea informațiilor sau a comunicării sau pentu luarea măsurilor solicitate; fie să refuze să dea curs cererii.
De asemenea, în cazul în care persoanele vizate, direct sau prin reprezentant, iși exercită dreptul de opoziție în mod vădit nefondat, nejustificat sau excesiv, în special din cauza caracterului lor repetitiv, "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL este indreptățită să rezilieze Contractul incheiat cu Clientul "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL, fără nicio alta formalitate sau intervenție a instanțelor judecătorești, cu excepția unei notificări prealabile.
De asemenea, dumneavoastră vă este recunoscut dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere și de a introduce o cale de atac judiciară.

Cum vă puteți exercita drepturile dumneavoastră?
Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteși adresa Specialistului de date personale din cadrul "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL cu o cerere scrisă, datată și semnată la adresa de e-mail: info@zbor24.ro sau la urmatoarea adresă de corespondență: "EMA PLUS SOLUTIONS”, București, Șoseaua București-Ploiești nr73-81, etajul 4, clădirea nr.4, biroul 20, sector 2, Bucuresti. Cererii i se va atașa o copie lizibilă a actului de identitate al semnatarului.

Aceste prevederi pot suferi modificări/actualizări ocazionale. Vă recomandăm să verificați la fiecare utilizare a website-urilor "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL prezentele prevederi, pentru a fi tot timpul informați în legătură cu acestea. Prin accesarea website-urilor "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL sau utilizarea serviciilor "EMA PLUS SOLUTIONS” SRL prin intermediul website-urilor menționate, ulterior modificărilor, noile prevederi se vor considera acceptate.